MODELE 3D

Generujemy, retuszujemy i optymalizujemy modele 3d. Wszystko po to, aby był nie tylko możliwie najdoskonalszy wizualnie, ale również dostosowany do dalszego wykorzystania . Jesteśmy w stanie dokładnie odtworzyć bryłę skanowanego obiektu, rejestrując najdrobniejsze detale jego powierzchni.

Aby uzyskać jak najlepszy efekt, każdy etap procesu ma ogromne znaczenie. Do każdego detalu podchodzimy, więc z najwyższą troską, od drobiazgowego planowania zbierania danych, ich pre-processingu, na retuszu gotowego produktu kończąc.

Oprócz opracowywania modeli na bazie danych zebranych własnoręcznie, pomagamy także innym. Poddajemy strukturę retuszowi, naprawiamy siatki, retopologizujemy je oraz z pietyzmem dopieszczamy tekstury.


Zastosowania:
  • wizualizacje (m.in. w sektorze nieruchomości i budownictwie),
  • druk 3d, obróbka CNC,
  • grafika komputerowa i modelowanie,
  • muzealnictwo i ochrona zabytków,
  • inżynieria odwrotna,
  • wzornictwo przemysłowe i artystyczne.
Fot. Posąg "Niedżwiedzia" z Góry Ślęża. Wstępny etap tworzenia modelu 3d ze zdjęć naziemnych.
Fot. Skrócone workflow generowania modelu 3d - chmura punktów, tworzenie siatki, retusz, nałożenie tekstur. Pomnik Świerszcza, Szczebrzeszyn.
Fot. Rezultaty retopologizacji siatki modelu. Proces ten umożliwia istotną redukcję rozmiaru pliku wyjściowego przy zachowaniu wysokiego poziomu detali. Dzięki temu dalsza praca nad modelem (np. wizualizacje) przebiega płynniej i wymaga mniej mocy obliczeniowej.
Fot. Model w trakcie przygotowania do wydruku zaimportowany do jednego z popularnych slicerów.
Dostępny format:
  • .dae,
  • .dfx,
  • .fbx,
  • .obj,
  • .ply,
  • .stl,
  • .x3d,
  • .3ds;
Kompatybilne m.in. z:
  • 3D Studio Max,
  • Blender,
  • ccViewer,
  • Cheetah 3D,
  • Cinema 4D,
  • Maya,
  • MeshLab,
  • Octane Render,
  • Revit,
  • Rhino,
  • SketchUP,
  • Solidworks,
  • Unity,
  • Unreal Engine,
  • inne...